English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Tort aniversar Alexandra

Ingrediente si preparare blaturi:
Am copt trei blaturi. 
Primul blat: 9 oua, 9 linguri de zahar, 9 linguri de faina, 2 linguri de ulei. 
Al doilea blat:  9 oua, 9 linguri de zahar, 9 linguri de faina, 2 linguri de ulei. 
Al treilea blat: 5 oua, 5 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 2 linguri de ulei.
Preparare: La fiecare blat in parte, am amestecat cu mixerul albusurile cu zaharul (spuma) si am adaugat galbenusurile pe rand, faina in ploaie, iar la sfarsit uleiul. Am copt la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 45 de minute.
Am folosit crema de capsune si spuma de vanilie. 
Crema de capsune o gasiti aici in care am adaugat 2 grame aroma de capsune.
Spuma de vanilie o gasiti aici, si daca doriti puteti sa adaugati diverse fructe in aceasta crema. Eu am adaugat bucati de piersica.
Blatul este insiropat cu sirop de piersica.
Pe deasupra am imbracat tortul in crema de vanilie in care am pus putin colorant natural verde menta, iar cosuletul este facut din frisca si crema de vanilie.
 Decoratiile le-am realizat din fondant. Puteti face orice doriti, depinde de imaginatie.



La Multi Ani, Alexandra!


Niciun comentariu: