English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Omleta cu rosii cherry

Un mic dejun consistent, gustos si sanatos!

Ingrediente omleta (pentru 3 persoane):
- 6 oua
- 200 de grame de rosii cherry (eu am avut rosii si galbene)
- 1 ceapa rosie
- ulei de masline/sare/piper/patrunjel verde.

Preparare:
Puneti rosiile si ceapa in robotul de bucatarie si maruntiti (daca nu aveti robot, tocati-le foarte, foarte fin). Adaugati intr-o tigaie 1 lingura de ulei de masline, rosiile si ceapa. Lasati-le pe foc pana cand scad, apoi adaugati ouale batute. Asezonati (sare/piper). Puneti-le in farfurie si presarati patrunjel verde. 

Noi am mancat omleta cu paine prajita de casa (reteta o gasiti aici), pateu de soia (reteta o gasiti aici) si cu ceai de musetel. 
Painea am uns-o cu unt si am bagat-o la sandwich maker. 

Pofta buna!

Niciun comentariu: