English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Super salata cu rosie si ou

Ideala pentru cina sau gustare! Satioasa, gustoasa, sanatoasa! Aceasta este Super salata cu rosie si ou.

Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 2 rosii (eu am folosit una rosie si una portocalie), preferabil de gradina (alea mele sunt productie proprie)
- 1 ceapa rosie
- 5-6 masline (eu am folosit maronii si verzi)
- 2 oua
- 2 felii de paine
- o bucatica de unt
- 1 felie de branza feta
- sare/piper/ulei de masline/zeama de lamaie/ patrunjel proaspat

Preparare:
Este foarte simplu. Ungeti feliile de paine cu unt si bagati-le la sandwich maker. Ungeti o tigaie cu ulei de masline si puneti ouale. Intorceti-le pe ambele parti sa se faca foarte bine galbenusul.

Intr-un bol amestecati rosiile taiate felii cu ceapa, maslinele, branza feta si verdeata. Asezonati (sare, piper, ulei de masline, zeama de lamaie). Adaugati si painea (taiata cubulete) si ouale (taiate).

O salata foarte RAPIDA si SANATOASA!!! Pofta buna!

Niciun comentariu: