English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Plachie de peste



Ingrediente: 6-7 bucati de peste (in cazul meu fitofag), ceapa verde, usturoi verde, o cutie mica de rosii decojite, sare, ulei de masline, cimbru. Pestele se da cu sare si cu cimbru si se lasa cam 30 de minute asa. Taiati ceapa verde si usturoiul si le caliti 3-5 minute in ulei de masline, dupa care puneti rosiile si le mai lasati cca. 3 minute. Asezati in tava ceapa calita, iar deasupra bucatile de peste, peste care mai puneti o lingura de ulei de masline. Eu am preincalzit cuptorul la 180 de grade si am tinut plachia cam 50 de minute. Inainte cu 10 minute am scos putin tava si am intors pestele. Pofta buna!

3 comentarii:

Luminitanaty spunea...

mmmm bun bun...la peste am fost intodeauna prima asa ca ma servesc si eu...pupici si o zi placuta

Unknown spunea...

Nati este delicios. Multumesc de vizita!

diplomat spunea...

foarte bun, m-am ars un pic la degete dar se merita...